Anindasepette

13 Mart 2012 Salı

Zayıflı-Yorum

Zayıflamak ve Kilo vermek
Bahar ve Yaz  gelirken kilo vermek, aslında kilo vermek mevsimsel bir çabanın dışında genel bir istek olmalı.
Asıl sorun ve soru nasıl zayıflamalı
Zayıflamak için, Fit bir vücuda sahip olmak için neler yapmalı
Birinci Adım: Ne istediğini bilmek, boğum boğum kaslı bir vücuda mı sahip olmak yoksa 4-5 kilo verip fazlalıkları mı atmak, önce gerçekçi olarak başlayabilirsiniz.
İkinci Adım:  Moral ve istenen görüntü; önce daha işe başlarken moral sahibi olalım, zayıflamaya başlamadan önce, hemen işe bir kaç kilo vererek ve görüntüyü düzelterek başlayalım. karnınızı içeri çekin ve duruşunuzu dikleştirin. ilk önce hedef görüntü budur. Bunu nasıl sağlarsınız iki şeyle; Birincisi Korse ile, Karnınızı içeri çekin ve bir korse giyin. İkincisi dik duruş için bir dik duruş korsesi alın. Özellikle bu ikisini yemek yemeden önce muhakkak giyin ve yediğiniz yemek korse ile sizi sıkıştırmayacak korseyi zorlamayacak seviyede olsun.
Üçüncü Adım: En önemli adım, az yiyin ama sık yiyin, gün boyu muhakkak bol miktarda su için
Dördüncü Adım: Spor ve egzersiz, Muhakkak her gün en az 15 dakika spor ve egzersiz yapın. Spor ve egzersizi basit ama sizi zorlamayacak hareketlerle yapın.
Beşinci Adım: Muhakkak spor aletlerinden faydalanın, önerim, Halter, bilek ağırlıkları, Flexi Bar gibi titreşimli spor aletleri, yada AbTronicX2. Size özellikle yaptığınız egzersizlerde AbTronicX2 yi öneririm. Faydasını çok göreceksiniz.

Özetleyecek olursak: Öncelikle az ama sık yemek, alınan kaloriye dikkat, az şeker, az tuz, az yağ, bol su, hergün en az 15 dakika egzersiz ve sonrasında AbTronicX2. Özellikle AbTronic X2 den bahsediyorum çünkü yukarıda saydıklarımı yaparak 2 haftada 5 kilo verdim ve çok faydasını gördüm. Muhakkak tavsiye ederim. Ama en önemli unsurun bol su içmeden ve az yemekten geçtiğinin de altını çizmek isterim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder